Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Fanpage – jakim sposobem wykorzystać potencjał marketingowy?

Coraz większa ilość marketerów zauważa duże możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym momencie, większa część korporacji, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby hołdowników internetu, są też miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny produktów.

Internauci tworzą swoiste kluby zrzeszające wielbicieli, fanów wskazanych produktów, usług, przedsięwzięć – przetestuj prowadzenie fanpage oferta. Jeden fanpage, to chociaż 50 hołdowników. Takich fanpage’y jest najwięcej, ponieważ ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów reklamowych, im znacznie większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Parę lokalnych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy hołdowników, co pokazuje jak kolosalny jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość entuzjastów, hobbystów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Należyte towary będą zrzeszały obszerną ilość entuzjastów, jest to nieuniknione. Fani odnaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w rzeczy samej, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Możesz także polubić...

1 Odpowiedź

  1. Viola pisze:

    Potrzebujesz szybkiego i stabilnego łącza? Koniecznie wybierz airmax opinie. To sprawdzona oferta na szybki internet dla firm.

Dodaj komentarz